Тренінги для відділу сервісу
01
Роль майстра цеху на кожному етапі сервісного обслуговування.
Цільова аудиторія: майстри цеху.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Оптимізація роботи в цеху, розподіл робіт, налагодження швидкого й якісного обміну інформацією в цеху, підвищення відповідальності персоналу цеху за якість виконаних робіт.
02
Оформлення робочої документації.
Цільова аудиторія: механіки, майстри цеху.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Оформлення робочої документації відповідно до законодавства та вимогам дилерського центру, збільшення продажів додаткових послуг, мінімізація помилок при фіксації інформації в сервісній документації.
03
Тренінг на взаємодію приймальні та цеху.
Цільова аудиторія: сервісні консультанти, майстри цеху.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Тренінг на взаємодію приймальні та цеху: система інформування, точки дотику, побудова взаємовигідної співпраці, система ведення попереднього запису, раціональне завантаження цеху.
04
Основні етапи роботи сервісного консультанта.
Цільова аудиторія: сервісні консультанти.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Етапи роботи сервісного консультанта відповідно до стандартів дилерського центру. Формування розуміння стандартного бізнес-процесу, ролі сервісного консультанта на кожному етапі сервісного обслуговування.
05
Проактивний контакт з клієнтом сервісу.
Цільова аудиторія: сервісні консультанти.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Види й особливості проактивного контакту з клієнтами сервісу. Відпрацювання навичок якісного, емоційного обслуговування на різних етапах: обробка телефонного дзвінка, запис на сервіс, зустріч та прийом клієнта на сервісі, оформлення робіт відповідно до вимог і стандартів дилерського центру.
06
Активна приймальня, збільшення продажів додаткових послуг.
Цільова аудиторія: сервісні консультанти.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Тренінг для сервісних консультантів: активна приймальня, збільшення продажів додаткових послуг, вміння аргументувати необхідність рекомендованих робіт.
07
Ведення клієнтів протягом ремонту автомобіля.
Цільова аудиторія: сервісні консультанти.
Тривалість: 8 годин.
Подивитися короткий опис
Тренінг для сервісних консультантів «Ведення клієнтів протягом ремонту автомобіля»: організація робочого часу, розстановка пріоритетів.