Тренінги для персоналу, який працює з клієнтами


01

CRM-система. Управління відносинами з клієнтами.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти, продавці-консультанти, адміністратори.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг по системам управління відносинами з клієнтом, CRM-система як інструмент, що допомагає організувати роботу з клієнтом від моменту першого контакту до моменту продажу й післяпродажного супроводу. Збільшення клієнтської бази, систематизація даних про клієнтів.

02

Клієнтоорієнтованість.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти, продавці-консультанти, адміністратори, менеджери відділу запчастин.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг по клієнтоорієнтованості для співробітників дилерського центру. Як перевершувати очікування клієнтів. Головні складові клієнтського сервісу, психологія емоційних продажів.

03

Конфліктні клієнти сервісу. Управління конфліктами.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти, адміністратори, менеджери відділу запчастин.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг з управління конфліктами з клієнтами. Ефективна комунікація з клієнтом і робота з рекламаціями. Управління розмовою в конфлікті, уміння правильно реагувати й ефективно діяти в конфліктній ситуації.

04

Конфліктні клієнти у відділі продажу. Управління конфліктами.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти, адміністратори.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг з управління конфліктами з клієнтами. Ефективна комунікація з клієнтом і робота з рекламаціями. Управління розмовою в конфлікті, уміння правильно реагувати й ефективно діяти в конфліктній ситуації.

05

Побудова системи управління якістю обслуговування.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти, продавці-консультанти, адміністратори, менеджери відділу запчастин.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Підвищення рівня лояльності клієнтів, утримання клієнтів сервісу, які вже існують, залучення нових клієнтів на сервіс.

06

Системи зворотного зв'язку.

Цільова аудиторія: персонал, який працює з клієнтами.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг з обробки скарг. Налагодження внутрішнього процесу зі збору та обробки зворотного зв'язку від клієнтів. Підвищення лояльності клієнтів. Чим може бути корисний зворотний зв'язок від клієнтів. Як ефективно організувати процес збору зворотного зв'язку.