Тренінги для відділу продажів нових автомобілів
01
Технології утримання клієнтів.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Тренінг для продавців щодо обробки телефонних та онлайн запитів клієнтів. Технології утримання клієнтів. Як ефективно трансформувати потенційного клієнта в реального покупця. Збільшення конвертації запитів у реальні візити до автосалону.
02
Збільшення продажів у кредит.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Збільшення продажів у кредит як інструмент збільшення продажів нових автомобілів. Відпрацювання навичок переконувати, вмінь продавати та користуватися всіма наявними інструментами, щоб «дотиснути клієнта».
03
Тренінг для нових продавців.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Тренінг для нових продавців. Формування безумовного розуміння стандартного бізнес-процесу продажу нових автомобілів, воронки продажів, навчання стандартам дилерського центру й імпортера.
04
Важкі клієнти. Робота з запереченнями.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Тренінг по роботі з запереченнями клієнтів. Процес продажу автомобіля з точки зору покупця. Звідки беруться сумніви? Розробка каталогу заперечень і вироблення аргументів під час продажу автомобіля.
05
Навички продажів на етапі з'ясування потреб.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Тренінг зі створення навичок продажів для продавців на етапі з'ясування потреб. Формування вмінь ставити запитання, слухати й чути, визначити тип кожного клієнта, знаходити підходи та прийоми взаємодії з різними типами клієнтів.
06
Взаємодія між відділами продажу та сервісу.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Тренінг на взаємодію між відділами продажу та сервісу. Реальні ситуації з життя: відпрацювання ситуацій на практиці та вміння користуватися всіма наявними інструментами, збільшення продажів ДО.
07
Продажі під час кризи.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Навчання продажам під час кризи. Відпрацювання вміння продавати й навичок переконувати.
08
Як довести клієнта до контракту.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Подивитися короткий опис
Вироблення стратегії закриття угоди, незважаючи на різні заперечення клієнтів. Відпрацювання навички доведення клієнта до контракту. Реальні ситуації з життя: відпрацювання ситуацій на практиці та вміння користуватися всіма наявними інструментами.
09
Трейд-ін як інструмент збільшення продажів нових автомобілів.
Цільова аудиторія: продавці-консультанти
Тривалість: 8 годин
Посмотреть краткое описание
Тренінг з навчання навичкам професійної пропозиції послуги трейд-ін як інструменту збільшення продажів нових автомобілів. Первинний огляд та оцінка автомобіля, технічна діагностика, висновок трейд-ін угоди.