Тренінги для відділу продажів нових автомобілів


01

Технології утримання клієнтів.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Тренінг для продавців щодо обробки телефонних та онлайн запитів клієнтів. Технології утримання клієнтів. Як ефективно трансформувати потенційного клієнта в реального покупця. Збільшення конвертації запитів у реальні візити до автосалону.

02

Збільшення продажів у кредит.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Збільшення продажів у кредит як інструмент збільшення продажів нових автомобілів. Відпрацювання навичок переконувати, вмінь продавати та користуватися всіма наявними інструментами, щоб «дотиснути клієнта».

03

Тренінг для нових продавців.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Тренінг для нових продавців. Формування безумовного розуміння стандартного бізнес-процесу продажу нових автомобілів, воронки продажів, навчання стандартам дилерського центру й імпортера.

04

Важкі клієнти. Робота з запереченнями.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Тренінг по роботі з запереченнями клієнтів. Процес продажу автомобіля з точки зору покупця. Звідки беруться сумніви? Розробка каталогу заперечень і вироблення аргументів під час продажу автомобіля.

05

Навички продажів на етапі з'ясування потреб.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Тренінг зі створення навичок продажів для продавців на етапі з'ясування потреб. Формування вмінь ставити запитання, слухати й чути, визначити тип кожного клієнта, знаходити підходи та прийоми взаємодії з різними типами клієнтів.

06

Взаємодія між відділами продажу та сервісу.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Тренінг на взаємодію між відділами продажу та сервісу. Реальні ситуації з життя: відпрацювання ситуацій на практиці та вміння користуватися всіма наявними інструментами, збільшення продажів ДО.

07

Продажі під час кризи.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Навчання продажам під час кризи. Відпрацювання вміння продавати й навичок переконувати.

08

Як довести клієнта до контракту.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Подивитися короткий опис
Вироблення стратегії закриття угоди, незважаючи на різні заперечення клієнтів. Відпрацювання навички доведення клієнта до контракту. Реальні ситуації з життя: відпрацювання ситуацій на практиці та вміння користуватися всіма наявними інструментами.

09

Трейд-ін як інструмент збільшення продажів нових автомобілів.

Цільова аудиторія: продавці-консультанти

Тривалість: 8 годин

Посмотреть краткое описание
Тренінг з навчання навичкам професійної пропозиції послуги трейд-ін як інструменту збільшення продажів нових автомобілів. Первинний огляд та оцінка автомобіля, технічна діагностика, висновок трейд-ін угоди.