Тренінги для відділу сервісу


01

Роль майстра цеху на кожному етапі сервісного обслуговування.

Цільова аудиторія: майстри цеху.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Оптимізація роботи в цеху, розподіл робіт, налагодження швидкого й якісного обміну інформацією в цеху, підвищення відповідальності персоналу цеху за якість виконаних робіт.

02

Оформлення робочої документації.

Цільова аудиторія: механіки, майстри цеху.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Оформлення робочої документації відповідно до законодавства та вимогам дилерського центру, збільшення продажів додаткових послуг, мінімізація помилок при фіксації інформації в сервісній документації.

03

Тренінг на взаємодію приймальні та цеху.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти, майстри цеху.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг на взаємодію приймальні та цеху: система інформування, точки дотику, побудова взаємовигідної співпраці, система ведення попереднього запису, раціональне завантаження цеху.

04

Основні етапи роботи сервісного консультанта.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Етапи роботи сервісного консультанта відповідно до стандартів дилерського центру. Формування розуміння стандартного бізнес-процесу, ролі сервісного консультанта на кожному етапі сервісного обслуговування.

05

Проактивний контакт з клієнтом сервісу.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Види й особливості проактивного контакту з клієнтами сервісу. Відпрацювання навичок якісного, емоційного обслуговування на різних етапах: обробка телефонного дзвінка, запис на сервіс, зустріч та прийом клієнта на сервісі, оформлення робіт відповідно до вимог і стандартів дилерського центру.

06

Активна приймальня, збільшення продажів додаткових послуг.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг для сервісних консультантів: активна приймальня, збільшення продажів додаткових послуг, вміння аргументувати необхідність рекомендованих робіт.

07

Ведення клієнтів протягом ремонту автомобіля.

Цільова аудиторія: сервісні консультанти.

Тривалість: 8 годин.

Подивитися короткий опис
Тренінг для сервісних консультантів «Ведення клієнтів протягом ремонту автомобіля»: організація робочого часу, розстановка пріоритетів.