МINI MBA

Про програму

Програма MINI MBA - це ефективний формат бізнес-освіти, що дозволяє за невеликий проміжок часу зробити прорив в компетенціях співробітників в області управління.

Для досягнення максимальних результатів в кожній сфері діяльності потрібні досвідчені керівники, які вміють не тільки підтримувати вже створені бізнес-системи, але й впроваджувати нові технології, розвивати компанію, створювати продуктивні команди, що знаходять успішні рішення в будь-яких ситуаціях.

Наша ексклюзивна розробка - це унікальна бізнес-гра, що дозволяє спільними зусиллями учасників вирішувати реальні бізнес-кейси замовника за час проходження програми MINI MBA.

Модулі програми

1 Функції управління

Планування

  • Стратегічне планування як функція управління.
  • Інструменти стратегічного планування.
  • Цілепокладання.

Організація

  • Побудова бізнес-процесів і їх стандартизація як функція управління.
  • Управління бізнес-процесами на основі KPI.

Мотивація

  • Мотивація персоналу як функція управління.
  • Системи, концепції та фактори мотивації.

Контроль

  • Контроль виконання завдань і планів як функція управління. Інструменти й програми, що забезпечують контроль завдань.
  • Принципи побудови системи звітності.

2 Стратегічний і тактичний маркетинг

Стратегічний маркетинг

  • Завдання маркетингу в структурі управління.
  • Місія й бачення на основі створення цінності.
  • Концепція 5P.
  • Маркетингові стратегії.
  • Портрет цільової аудиторії.

Тактичний маркетинг

  • Стратегія просування й маркетинговий план, що враховують ключові переваги цільової аудиторії.
  • Конкурентний аналіз для своєї продукції.
  • Aple to Aple порівняння продукту.
  • Визначення ключових конкурентних переваг продукту.
  • Системи ціноутворення.

3 Управління продажами товарів і послуг

Керування продажами

  • Принципи побудови дистрибуції, B2B і B2C.
  • Особливості управління продажами послуг.

Воронка продажів

  • Воронка продажів як інструмент управління продажами.
  • Моніторинг та KPI кожного етапу воронки.

Управління персоналом

  • Управління персоналом відділу продажу.
  • Щоденні наради по воронці продажів.
  • Ефективні системи мотивації продавців.

Організація оптових і роздрібних продажів

  • Оптові й роздрібні продажі.
  • Системи ціноутворення.
  • Активні продажі.

4 Управління відносинами з клієнтами.

Клієнтський сервіс

  • Індекс споживчої лояльності NPS.
  • Складові кліентоорієнтованого сервісу.
  • Психологія емоційних продажів.
  • Бізнес-процеси "Очима клієнта".
  • Побудова особистісних стосунків з клієнтами на етапах взаємодії клієнта з компанією.

Системи зворотного зв'язку

  • Побудова системи управління якістю обслуговування клієнтів.
  • Налагодження внутрішнього процесу зі збору та обробки зворотного зв'язку від клієнтів.
  • Методи й інструменти збору зворотного зв'язку.

CRM-системи

  • CRM-система як інструмент, що допомагає організувати роботу з клієнтом.
  • Різновиди CRM-систем.
  • Систематизація даних про клієнтів.
  • Ведення клієнта на різних етапах взаємодії з компанією.
  • Способи збільшення клієнтської бази.

Робота зі скаргами

  • Алгоритм розв'язання конфліктних ситуацій.
  • Налагодження внутрішнього процесу щодо роботи зі скаргами клієнтів.
  • Проактивність.
  • Типи конфліктних клієнтів, особливості роботи.

5 Управління фінансами

Бюджетування

  • Основи бюджетування.
  • Складання та розшифровка бюджетних форм: P & L, Cashflow, Balance sheet.

Звітність й автоматизація

  • Побудова системи звітів, які контролюють виконання бюджетних показників.
  • Способи автоматизації звітності.

Оподаткування

  • Нове в оподаткуванні підприємств.
  • Оптимізація оподаткування з урахуванням потреб бізнесу.

Інвестиційні проекти

  • Визначення параметрів інвестиційної привабливості проектів.
  • Розрахунок внутрішньої ставки прибутковості проекту.
  • Розрахунок періоду окупності проекту.

6 Менеджмент і лідерство

Лідерство

  • Ситуативне лідерство.
  • Недирективне лідерство.
  • Створення продуктивних команд як спосіб підвищення ефективності.

Коучинг

  • Коучинг як нова парадигма управління.
  • Коучингові навички для керівника.

В РЕЗУЛЬТАТІ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОГРАМИ ВИ ОТРИМУЄТЕ:

  • ОНЛАЙН навчання у зручний для вас час, без відриву від роботи
  • 20 ПРОГРАМ за різними напрямками бізнесу
  • ПРАКТИКА робота з реальними кейсами
  • БІЗНЕС-ГРА COMMON SOLUTION взаємодія у форматі бізнес-гри
  • ЕКСПЕРТНІСТЬ спікери - власники реальних бізнесів з багаторічним практичним досвідом
  • ВЕБІНАРИ провідних бізнес-спікерів й експертів у різних галузях
  • ДИПЛОМ про проходження навчання

Залиште свої контактні дані, ми зв'яжемося з вами протягом години